onsdag 2 juli 2014

Little bit of this and that



Detta kom jag hem med från GW gallerian idag. Det var bra rea, prövade flera olika plagg på många ställen. 

Från höger: basic tröja och svart maxiklänning och halsband från Lindex. Jag har hittills haft svårt att hitta maxiklänningar för att de är oftast är snäppet för långa. Denna satt perfekt och man kan ställa längden på bandena. Allt det blev tillsammans typ 14€ när allt var -70%. Nice :D Skulle annars bli nästan 50€. Väldigt bra rea, prövade också många par byxor men hittade inte några som föll mig i smaken. 

Lila topp, tröja och skjorta från Vero Moda. Toppen blev jag erbjuden vid kassan för 3€ och eftersom jag köpte nyss en sån i svart så passade jag på att ta denna också. Bra modell att kombinera med mycket eller att ha under plagg. Lila tröjan satt fint på och kostade 10€. Skjortan är första modellen som jag faktiskt gillar i skirt tyg, kommer att bli snyggt med ett smalt bälte i midjan. Den kostade 7,50€. Väldigt bra upplagt rea, speciellt de som var sorterade i storleksordning. Skulle jag ha köpt allt på normalpris skulle det ha blivit nästan 54€. 

En sista sväng via H&M innan hemfärd. Förutom det som finns på bilden köpte jag också 3 pack trosor men inget som behöver fotas ;) Scarfen var 6€ normalpris och den är så fin. Smycken var tag 3 betala för 2 på rea, alla var 3€. Jag har svårt att hitta armband som passar när jag har smal handled, speciellt såna som bara är att dra på. Dessa var riktigt snygga. Ett längre silver halsband fick också följa med. 

Nöjd och glad, bäst att rensa ut lite saker nu när det kom in lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar