lördag 13 september 2014

Lördag



Idag har jag äntligen lite mer ork, har ingen sjuk hals nu utan mera hes. Skönt. Har bara vilat de här senaste dagarna. När jag faktiskt orkade idag så hämtade jag ut mitt Avon paket och hämtade Spices mat. Gott! Blev dock så besviken på Avon kalendern, det är mera som en dagbok :( Det är från en logokollektion som endast konsulenter kan beställa. I början finns det över hela året men sen är alla sidor med klockslag istället så man måste fylla i datumen själv. Synd, för jag tycker det är svårt att hitta en fin kalender. Jag behöver sen en ny från nästa år, återstår att se om man vinner i en tävling om en personlig almanacka eller om jag beställer en själv. Oftast brukar jag köpa i grannlandet om jag är där, vet inte om det blir några såna besök mera i år.

Snowball har varit riktigt pratglad idag, hon hade nyss mjauat när jag tog bilden. Naaw ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar