torsdag 23 oktober 2014

Packa in och trixa



Jag gillar att göra fina paket. Återbrukar mycket. Här är lite saker som jag packat till Avon visningarna som jag kommer att ha snart. Fågelburen har jag hittat på loppis för 1€, i mitten är det en julprodukt jag beställde ifjol som egentligen är för 2 vinflaskor men 2 stora duschgel passar minst lika bra. Den längst till vänster är gjord av en plastförpackning till en lampa och lappen är från en tapetrulle jag hittat på loppis. Tanken är att man kan ge det som present om man vill också. Så det blir troligen så att jag kommer att sälja det på visningarna. Tänkte satsa lite mera på sånt i år så kan man få med mig något direkt om man vill :)

Imorgon blir det en loppisrunda. Trevligt ^^ Ska fortsätta mitt packa/pyssla fundering när jag är igång. Jag brukar spara en del lådor och sånt eftersom man kan ha nytta av det sen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar