tisdag 21 oktober 2014

Ninozia i sociala medier



Idag finns det massor av olika sociala medier att använda sig av. Twitter är väl något jag inte satt mig in i och kanske inte kommer att göra heller. Men man ska aldrig säga aldrig!

Instagram uppdaterar jag relativt ofta, där heter jag Ninozia. Alla bilder är tagna med LG G2.

Vill ni följa mig på bloglovin' så finns det länk här till höger.

facebook har jag även en egen sida tillsammans med bloggen Ninozia. Hit skriver jag om det är tävlingar på gång, länkar till inlägg med mera.

Jag har också en sluten grupp på facebook som heter Ninas Avon grupp. Den är till för mina kunder/vänner. Begär att bli medlem om du är intresserad ^^ 

Sen brukar jag också länka till mina blogginlägg i den fantastiska gruppen Finlandssvenska bloggare facebook.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar