tisdag 11 november 2014

Dagens makeup: Kaffe





Idag har jag sminkat mig i bruna färger. Jag tycker att det är roligt att testa olika produkter och idag har jag testat några för första gången, det står New innan på dessa. Glömde förstås ta en bild när jag hade fast ögonen, har ren hunnit tvättat bort sminket. Men här är produkterna jag använt:

NEW Make Up Store matt - cute. Riktigt matt och fint, glömde fota läppglanset som jag bara duttade lite på. Det är från Burt's bees. Ville ändå ha liite glans idag :)

Avon Kohl eyeliner - true black. Favoritkajalen just nu.

NEW Hm Eyebrow liner - light brown

NEW Lumene Blueberry volume mascara - black. Hann riva bort lappen men den är svart i alla fall.

Make Up Store lip pencil - sweet pumpkin.




Sen denna underbara palett från Isadora med namnet coffee & poetry. Jag har använt alla skuggor utom den nere i vänsta hörnet. Vilka pigment och lättapplicerad. Ny favorit :)



Lóreal True match foundation - rose ivory.

KICKS Baked blusher - fashionista.

Wet'n'wild eyebrow kit - ash brown. Färgen i mitten är den jag använder just nu.

NEW Lóreal True match powder - golden ivory. Riktigt bra puder, tummen upp för dubbla speglar inuti där applicatorn finns. Det har hållit bra under dagen :)

Make Up Store - cover all mix.

Estée Lauder - Matte perfecting primer. Denna är snart slut, har varit en riktigt bra primer.



Tycker ni om att läsa såna här inlägg? Någon som har prövat nåt av produkterna ovan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar