söndag 16 november 2014

Homepartyn



På tisdag ska jag hålla min första Avon homeparty sen 2012. Det känns alltid lika roligt och lärorikt. Det bästa är väl ändå att man inte har några "måsten" egentligen hur det ska gå till, så då blir det riktigt kul också när man får köra sin grej med lite riktlinjer istället. Jag brukar gå igenom aktuella erbjudanden i katalogen, egna erfarenheter, lotteri och lite sånt. Och jag håller inte på länge och pratar, det är något som jag själv tycker att det är jobbigt om man är på ett party och det blir för mycket att ta in på en gång. Jag själv tycker om att gå på olika homepartyn och även ha hemma ibland och det är alltid intressant. Man kan lära sig så mycket av andra människor och få inspiration :)

Har planerat, gått igenom och packat det mesta. Ska även träffa en tidigare kollega som jag inte sett på flera år. För flera år sen var jag VIP konsulent och hade en egen liten grupp, men nu fungerar det på ett annat sätt. Jag har också hunnit vara Tupperware konsulent när jag var yngre. Där lärde jag mig också en hel del.

Tycker ni om att gå på homepartyn? Vilka är era favoriter som ni varit på? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar