tisdag 11 november 2014

Lindex rea


Jag blev förvånad över att jag hittade denna halsduk inne istan på Lindex, det fanns två kvar av en annan modell också. Denna var sista och utan prislapp. Jag älskar detta mönster och väskan som jag fick av min sambo när kollektionen kom ut är fortfarande en av de jag använder mest. Jag frågade vid kassan vad den kostade och sa först 5€, frågade om det var sista så sa ja. Så jag fick den för 3€! Alltså den har ju kostat typ 30€? :O :D

Hittade också fina tjockare strumbyxor på rea för 4€, guldglittriga strumpbyxor för 2€ och invisible trosorna (utan skarp "kant") var -70%. Det blev ändå snällt för plånboken. Tummen upp för rea ^^ Det fanns mycket fina underkläder nedsatta som jag var sugen på men höll mig till detta ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar