fredag 30 januari 2015

Min vecka

Denna vecka har jag inte suttit så mycket vid datorn och det märks också på bloggen. I måndags fick jag besök av Cami och hennes son, riktigt trevligt. Vi hann en sväng till stan och här hemma gjorde vi en god soppa ^^

Onsdag var jag till min vän Madde som fyllde år, sen och prövat festkläder till nästa veckas projekt. Jag blev riktigt kär i en klänning! Den skulle gärna få komma till min ägo ;) Direkt efter blev det 30 års firande i form av middag på Amarillo. Riktigt trevligt. Somnade sen sött.

Torsdag blev det lite Avon leveranser, en sväng till hemstaden och hälsat på moffa. Idag har jag städat lite här, skickat in en massa ansökningar och ska snart ta en dusch. Imorgon är det bloggträff så det ska bli riktigt roligt :D

Snowball mår bra som vanligt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar