tisdag 3 februari 2015

Den tog slut! - Januari


Här kommer mitt första inlägg om produkter som tagit slut/ska slängas av nån orsak. Jag har glömt några småprover förstås som jag slängt direkt. Men dessa är i alla fall de större produkterna! Ser ni att färgerna matchar nästan? Hmm :P

Avon Care - Glycerine Hand & Nail. Jag har tappat räkningen på hur många sådana jag har använt under åren. Min favorit från Avon, som återfuktar, går snabbt in i huden och inte blir kladdig. Den är också min mest sålda handkräm genom tiderna. Ibland kommer de i specialförpackning, t.ex. runt julen. Kommer att köpa den igen.

Clarins - HydraQuench Rich Cream tester. Denna är för väldigt torr hy - det har jag nästan aldrig, förutom på vintern. Min hy har varit delvis torr på vissa ställen och röd och irriterad. Denna har jag använt som nattkräm och tycker jättemycket om den! Även de dagar jag inte haft smink och huden har varit extra känslig har den varit räddaren i nöden. Doftar gott. Vet inte om jag kommer att köpa den - runt 50€ på nätet kostar den.

Clarins - Eye Conour Balm tester. Behaglig, skön på huden. Gillar denna. Kommer dock troligen inte köpa den igen för 40€ +, kanske om den passar mig bättre om några år eller hittar den till nedsatt pris.

Lóréal Paris Sublime Fresh Toner. Helt okej, ger en fräsch känsla. Köpte den för att jag behövde ett ansiktsvatten just då. Använder jag en produktserie så tar alltid toner slut först :P Kommer kanske köpa igen. Gillar doften!

Quick & Easy Nail Polish Remover. Denna har jag fått i present, tror den kan vara från Åhléns? Denna gillar jag rätt så mycket. Doftar inte sådär hemskt starkt som vissa removers gör, tar bort nagellack bra och torkar inte ut så mycket. Kan absolut tänka mig att köpa den igen.

Någon som använt nån av dessa? Vad har ni tyckt om dem? :)



1 kommentar:

  1. Härligt med "empties-inlägg"! Kort, koncist och lättläst! :) Jag har också den där glycerin handkrämen från AVON men dessvärre tycker jag inte om att använda den p.g.a. lukten! Den luktar så fränt att de e lite obehagligt. Dock tycker mamma om den så den lär nog bli använd i någo skede av någon ;)

    SvaraRadera