torsdag 5 februari 2015

En produkt jag inte kommer att köpa igen


Jag tycker om att vissa produkter finns att köpa i resestorlekar, ifall man vill pröva innan man köper en fullstor produkt. Sen tidigare har jag en spray från Aussie som ger fukt, vilken jag använder i längderna ibland om håret är lite extra torrt, t.ex. på vintern. När det behöver extra fukt och jag inte vill använda olja. Den är jättebra och doftar gott. Tänkte jag kunde pröva detta schampo och balsam för att se om dessa också är bra.

Dessa är helt tvärtom för mig.
Jag har prövat dessa och mitt hår blev risigt, hårbotten började klia och var inte alls fuktgivande för mig :( Jag har lite torrare hårbotten på vintern men detta gjorde det mycket värre. Jag kommer inte att köpa produkten igen.

Som tur är så är det alltid olika för alla - det kan hända att denna produkt passar dig jättebra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar