söndag 22 februari 2015

Goodie bags :)


Igår satt jag och packade goodie bags inför Avon bloggträffen nästa lördag. Det är en del planering när vi även har ett öppet evenemang efteråt, så passar på att planera lite i taget ^^ Detta är ju förstås det roligaste, att få rada och packa saker! :)

Vi har nu 5 deltagare så det finns plats för 10 stycken till. Passa på att anmäla er så fort som möjligt - Om detta blir en succé kan jag lova er att det blir flera bloggträffar med Avon tema framöver :D Det enda kravet är att du har en blogg ^^ 


1 kommentar:

  1. Jag önskar jag kunde komma, låter jättekul dethär, men är tyvärr lite svårt då jag bor ca. 6½ timmes flygresa från Finland nuförtiden.... :P Hoppas flera hakar på, och väntar på att få se bilder på goodiebagen (och bli lite smått avis på köpet, hehe)

    SvaraRadera