måndag 9 februari 2015

Mini-bröllopsmässan i Vasa

I lördags var det dags för mini-bröllopsmässan i Vasa på Astor. Det var flera företag på plats och många besökare med bröllop i tankarna. Det är till detta projekt som jag har fått vara hos praktikanten Jessika Artistica och fått looken övat :) Från halv 12 till 15 fixades hår + smink och sen började mässan som höll på till 18. Vi var 3 modeller totalt, 2 "tärnor" och bruden. 

Klänningen jag har på mig är mörkbrun, det var lite dåligt ljus i rummet. Älskar den, vi bar alla klänningar från Boutique Beauty. Till klänningen fixades också en blomsterdekoration av Anemone, som har både blommor och presenter :)



Här är fjärilsuppsättningen, den blev så fin. Jag förstår inte hur man kan göra något sådant här vackert? :D Flätor är trendigt just nu.



Jag har Depend lösögonfransar. Här har Jessika skrivit ett inlägg om looken också :) Jag gillar denna sminkning, så snyggt och intensivt. Tack ännu en gång Artistica och Jessika för att jag fick vara med! Det fanns även en artikel i Pohjalainen i söndags, där finns bild på de andra modellerna också :) Jag glömde förstås att ta bild på dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar