fredag 27 mars 2015

Är ni på väg? RoadHouse - Fashion Day

På lördag är det dags för min Avon kollega Janina och jag att vara med på ytterligare ett evenemang - Fashion Day i Härmä och representera Avon. På hemsidan står det mera om programmet.


Bilderna är tagna av Sandra på vårt tidigare bloggevenemang :) 

Det kommer att vara modell casting, modeshower med mera. Jag har själv inte varit till RoadHouse tidigare så detta blir riktigt intressant. Vi kommer att ha ett lotteri, produkter framställda med mera. Om du vill veta mer, beställa eller hur man kan skaffa egna kundnummer går det bra att komma och träffa oss :) Eller kom och säg hej - det är så roligt att träffa nya människor! 

Är någon av mina läsare på kommande? ^^ Trevlig helg!

P.S Kommentera gärna om det är någon annan som tänker på Roadhouse från family guy när ni hör det :'D Jag kan inte vara den enda? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar