söndag 8 mars 2015

Ett nytt skrivbord

Tänk vad fantastiskt det kan vara med facebook loppis. Jag har sökt efter ett till Ikea bord, eftersom jag behyöver mer bordsytor, nu har jag suttit i vardagsrummet vid vårt 6 personers bord jag direkt har haft mera papper att sitta med. Eftersom jag ännu inte var på väg mot Ikea tänkte jag testa lägga ut på köpes istället, om någon skulle ha ett i gott skick.

Igår fick jag napp och det visade sig vara 120 cm istället för 100 cm, men annars likadan modell. Det var i riktigt fint skick så det hämtade jag idag för 10€. Så min eftermiddag har gått åt att ändra om i mitt rum (med en nyfiken katt) och jag är så nöjd! Rummet känns större och jag har mera ordning.

Kommande vecka ska jag vara med på jobbsöknings-kurs, teamledar möte, träff med en kollega och planera kommande evenemang och hudvårds- och sminkskolning till helgen. Härligt ^^


Före:  




Efter:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar