söndag 15 mars 2015

FIKA & Stark sås


I fredags gick jag en sväng via stan när det är Storm Dagar. Kändes som om jag var på väg till mitt gamla jobb, hann vara med på några såna under nästan fem år.

Jag hade läst tidigare att Malin skulle vara där med varor från butiken & webshopen Malin's foodie living. Jag gillar dessa fina FIKA produkter, vill gärna ha muggar, fat med mera :P Det blev ett paket servetter i min favoritfärg - jag fyller ju år snart och då kommer dessa garanterat till användning :)

Min sambon älskar ju starka saker i matlagning - riktigt starkt - så bestämde mig för att pröva denna sås från Lagritos. Jag tycker om när det är lite starkt. Den var riktigt stark woow :O Vi hade gäster i helgen så det var nåt av de starkaste de smakat :P Vi testade med lite saltkex bara, ska se om man vågar lägga lite i någon maträtt och se hur det blir, det var ändå gott när man kände lite mangosmak, så tror det blir bättre när det är mera blandat i mat.

Som ni ser på bilden, så direkt om jag gör något ovanligt (läs: plockar, radar saker på något konstigt ställe eller fotar) så blir Snowball direkt nyfiken och kommer och ser på allting :P

Pratade en stund med Malin och det var riktigt trevligt :) Det är härligt att träffa underbara positiva människor som gör ett underbart jobb :)

Positivitet smittar av sig - jag har den senaste tiden varit så glad över mycket. Det är också så roligt att träffa nya människor inom Avon som verkligen ger en kick - mina mål är också att se saker positivare, vilket inte alltid är så lätt, speciellt om det är mycket andra yttre faktorer om påverkar. Men det går åt rätt håll - så är glad och positiv över livet har jag inte varit på länge.

Kärlek till alla läsare ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar