fredag 20 mars 2015

I mitt Avon paket kampanj 4


I onsdags hämtade jag ut mitt Avon paket från kampanj 4. Jag har en visning i helgen och kommer ännu att beställa ur denna kampanj, då blir det mera produkter till mig själv :D

Längst till vänster ser ni ett doftprov på nya doften Beautiful Butterfly som kommer i kampanj 5. Denna kommer jag att testa snart :)

Alltid roligt med nya smycken att piffa upp en outfit med, så jag beställde också ringen Dancing Shimmer som jag bloggade om här. Riktigt snygg ^^

Bredvid så är det en Ideal Flawless concealer, Naturals shampo och balsam och white tea & jasmine skumbad som jag har fått som gåva från Avon, beroende på hur hög min beställning har varit :) Dessa produkter kommer i kampanj 5 - vilket är toppen, när man har egna kundnummer så har man möjlighet att tjäna till sig nyheter och få dem innan kampanjen börjar ^^ Vill du veta mer kan du läsa i fliken ovan Hur beställer jag Avon produkter? eller kontakta mig på ninaholm88 (at) hotmail.com.

Glimmerstick eyebrow definer ska jag pröva nu också, älskar de vanliga eyelinerna från glimmerstick när de är lätta att applicera med och man behöver inte vässa dessa.

Postpaket är den bästa posten, eller hur? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar