fredag 27 mars 2015

Kampanj 5 - Gåva på köpet vid 40€


Sen jag blev Teamledare har jag börjat ha lite egna erbjudanden till mina egna kunder. Alla beställningar över 40€ i kampanj 5 så får detta set ovan som extra gåva av mig :) Supreme Oils Vårdande Spray & Basic Instinct doftspray. (Värde norm. pris 23€) Detta är mitt eget erbjudande och gäller endast de som beställer av mig fram till 14.4/1 per kund.

Är du intresserad av att beställa? Här hittar ni katalogen online. Ni kan skicka beställningen till mig via e-post ninaholm88(at)hotmail.com eller om du vill ha en katalog i pappersformat kan jag skicka per post till dig (endast i Finland). Skicka dina adressuppgifter till min e-post så lägger jag en katalog på posten. Jag leverar varorna till dig Vasa-Korsholm-Nykarleby utan extra kostand, ifall du bor längre bort blir det postavgift. Eller så samlar man ihop beställningar på 50€ och lägger in med egen kundnummer ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar