måndag 30 mars 2015

Never ask a girl with winged eyeliner why she's late


Piffade upp måndagen med att pröva tre nya produkter. Isadora Flashing Volume mascara, helt okej men kändes som om fransarna kunde lätt klumpas ihop. Ska pröva några gånger ännu innan jag säger något mera. Denna kom i Livbox i miniversion :)

På läpparna är nya Avon ColorTrend glossy lip pencil i färgen rose. Åh vilken härlig konsistens! Jag gillar att oftast lägga läppglans på läppstiftet, det behövs inte här :) Snygg naturlig färg. Helt klart värt pengarna - 3,95€ på erbjudande i kampanj 5.

Grunden är Avon Anew Vitale BB kräm och Luxe pressed powder, fair silk. Jag är riktigt förvånad över BB krämen hur bra den täcker över röda partier i ansiktet - jag har inget annat än dessa två som grund. Grymt! Känns som om man knappt har något smink, när Luxe är mineralsmink :)

Jag har använt både flytande eyeliner och supershock gel eyeliner till ögonen och lite ögonskugga.

Visst är rubrikens text passande? ;)

2 kommentarer:

  1. Haha vilken bra rubrik på inlägget!! :D

    Jaa, jag gissade att du skulle bli förtjust i BB-krämen! Den där lip-penciln från ColorTrend har jag varit sugen på att testa också! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag skrattade själv när jag såg nåt liknande nånstans :D Stämmer så bra!

      Helt underbar kräm, verkligen över förväntan ^^ Pennan rekommenderar jag, den blir inte alls torr på läpparna som jag tycker att vissa andra läppennor har blivit :)

      Radera