torsdag 5 mars 2015

Om mig

Mitt namn är Nina Holm, kommer ursprungligen från Nykarleby och har bott i Vasa sen 2004. Jag har jobbat som försäljare i ca 5 år i butik och år 2007 började jag som Avon Skönhetskonsulent vid sidan om mina studier. Sen dess kan jag räkna på en hand antal kampanjer jag inte beställt - varje år är det ca. 17.

Foto: Malin Båtmästar



Jag älskar katter och katten Snowball är min ögonsten :) Bor tillsammans med min sambo. Mina intressen är smink, hår, böcker, filmer, teknik, serier, ta en kopp kaffe/temed en vän :) Jag älskar att pröva nya produkter och testa mig fram med olika sminkprodukter. Rosa läppstift är det första jag kollar på och har en del olika nyanser. Det är ett intresse vilket ni kommer att få se mycket av i bloggen.



I mars 2015 har jag blivit Teamledare för Avon - som är ett av världens största direktförsäljande kosmetikaföretag, där jag söker flera kollegor till mitt team - oavsett om man vill beställa till sig själv och sina vänner, släkt eller pröva på en Avon karriär. Intresserade är välkomna, både finsk- och svenskspråkiga. Mer info hittar ni under fliken Hur beställer jag Avon produkter? 

Foto: Malin Båtmästar

5 random stuff about me:

- Älskar gräddfil och äter det med en del maträtter hemma
- Sedan jag var liten har jag drömt om en egen butik - försäljar intresset började tidigt
- Jag älskar läppstift. Och smink!
- Älskar katter (lite crazy catlady varning), ugglor och vita fluffiga djur med svarta ögon (typ hermelin :P)
- Vardagslyx är en lunch/middag på stan


Sociala medier:

Kontakt: ninaholm88@hotmail.com
Bloggens fb sida: Ninozia
Min Avon fb sida: AVON Kosmetika; Nina Holm
Instagram: ninozia
Snapchat: ninozia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar