fredag 22 maj 2015

Äntligen fredag!

Selfie från tisdag :)

Nu är det helg igen! Ska bli roligt med både Avon möte, Eurovision final, Avon visning och gäster hos oss. Det har varit lite tyst här - på onsdag hade jag The Following maraton, hade missat flera avsnitt och hade en mysdag utan måsten med sambon. 

Igår besökte jag hemstaden och var och hälsade på moffa. Hann en sväng via Missionskyrkans loppis och gjorde några fynd, kommer upp här senare :) Nu ska jag sköta lite Avon ärenden, det blir sen ett möte också. Idag blev jag så glad när jag fick ett brev från posten av en kollega. Hur underbart stöd jag har fått med detta - att bli Teamledare är ett av de bästa besluten jag gjort på länge. Tänk att få jobba med något som inte känns som ett jobb!

Ha en riktigt trevlig helg mina läsare, flera inlägg är på kommande och också en TÄVLING! Underbart eller hur? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar