lördag 16 maj 2015

Dagens tre produkter


Lördagen till ära har jag prövat dessa tre för första gången idag. Småningom får ni se slutresultatet här på bloggen :) Vid första användingen gillade jag faktiskt alla riktigt mycket.

Jag har också prövat nya penslar från både Avon, e.l.f och Real Techniques. Den sistnämnda har jag prövat alla penslar för ögonen utom den för eyeliner (jag har tydligen ingen gel eyeliner i burk eller gel? Måste ju prövas :P). Så underbara att jobba med! Speciellt att få det blendat snyggt. Utan att all ögonskugga försvinner som med vissa penslar. Recension kommer när jag har använt dessa ett tag :)

Förutom det så har jag kollat på Real Housewifes of Orange County, myst med Snowball och nu blir det en kopp kaffe. Vad gör ni denna lördag? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar