söndag 23 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Avon Advance Techniques Supreme Oils Duo Treatment Spray


Sista produkten jag recenserar denna vecka är också min favorit av alla de jag skrivit om - som jag använder dagligen. Advance Techniques serien är utvecklad med frisörer. Denna spray kan man lägga i fuktig eller torrt hår. Mina längder är speciellt på sommaren lite torrare, så denna är räddare i nöden.

Den doftar så gott! Man skakar om flaskan så att det blandas, denna flaska är det inte så mycket kvar i. När mitt hår är nytvättat applicerar jag serum i längderna, resten av dagarna använder jag denna. Om mitt hår känns extra torrt och behöver lite boost så använder jag den. Den vårdar, ger glans - utan att bli för fet eller att man behöver olja ner händerna :D 

Det finns även schampo, balsam och inpackning i denna serie, de har jag inte hunnit testa ännu. Fått både fantastiskt feedback av kunder och kollegor - deras hår har fått nytt liv och glans. Normalpris av denna produkt är 8€, nu i katalog 12 finns den för 4,45€. Väldigt bra pris ännu till :)

+ vårdar, ger glans utan att tynga ner det
+ bra pris
+ behändigt med sprayform
+ doften

Denna produkt får 5 av 5 :)

2 kommentarer:

  1. Bara mitt glansserum från Loreal är slut ska jag börja på denna. Mitt hår har fått något underligt skov(skåv?) den senaste tiden, ser smutsigt ut fast det egentligen inte är det så får tvätta det varannan/var tredje dag...Hoppas den här och resten av serien får ordning på det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp testa denna! Mitt hår beter sig alltid annorlunda också på sommaren. Om schampo och balsamet känns för vårdande kan man testa BB serien :)

      Radera