onsdag 19 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Lernberger & Stafsing Gloss Spray


Ibland använder jag glansspray som finish. Avons egna har varit super för mitt hår, ibland är det roligt med lite omväxling. Denna doftar gott och ger en fin glans och innehåller UV skydd. Parabenfri. Läste nyss att man kan använda den på kroppen också om man vill ha lite extra glans, kommer nog inte att pröva det :P 

Dock tycker jag att den är lite tråkig. Jag får en härligare känsla med Avons egna på mitt hår, vet inte varför. Köpte denna på Kicks och jag älskar BB krämen från samma märke som jag också kommer att skriva om. Sen är den också rätt så dyr för ett glansspray i mitt tycke. runt 17-20€. I Vasa finns den att få hos Kicks. 

+ doftar gott
+ fin flaska med text
+ UV skydd

- priset
- ingen speciell produkt

Denna produkt får 3 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar