måndag 31 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Matrix Total Results Heat Resist Schampoo


I skrivande stund är denna flaska snart slut. Den har jag också fått i present. Mitt hår tvättar jag 1-2 ggr vecka, beroende på. Jag fönar oftast håret, så denna är super som ett schampoo med primer före använding av värme.

Mitt hår blir mjukt och härligt, känns väldigt vårdande. Skonsam, man kan använda den dagligen. Det blir som en skyddade film runt hårstrået. I samma serie finns också balsam, en skyddande kräm och en gel, den sistnämnda har jag skrivit om här. 

På Beautybay.com står det att den kostar strax under 10€, det låter ju bra. Finns hos utvalda salonger. Om priset stämmer är det verkligen prisvärt om man använder värmeverktyg ^^

+ gör håret mjukt
+ skyddar håret
+ skonsam
+ priset

Denna produkt får 5 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar