måndag 17 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Schwarzkopf Proffesional Silhouette Hairspray


Först ut är denna Silhouette hårspray från Schwarzkopf Proffessional. Jag har långt hår och glansigt, ibland behöver jag en rejäl spray som håller en viss frisyr plats på hela dagen. Detta är åtminstone min fjärde flaska, den som jag har på bilden är hela 750 ml.

Min första upplevelse med denna var när jag var hår modell åt en kompis och hade en fin uppsättning. Sprayade denna på och det höll hela dagen! När jag vaknade nästa dag var min uppsättning ännu fin. Sprayar jag denna i luggen och håller rakt uppåt, så lämnar den så också. Jag kallar denna för dunderspray :D Sen är den ändå realtivt lätt att borsta ur.

Denna finns hos utvalda salonger/frisörer. Finns i olika storlekar. Denna stora köpte jag för ett bra tag sen på erbjudande strax under 20€. De mindre storlekarna tror jag brukar ligga runt 10€. 

+ Hållbarheten
+ Blir inte "geggigt"
+ priset

Inga minus. Denna produkt får 5/5!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar