tisdag 25 augusti 2015

My Beauty Collection: Hair - Wella Clear Scalp Shampeeling


På sommaren tenderar jag att få ett torrare, irriterande och konstigt hårbotten, denna gång har det varit värre än vanligt så bestämde mig för att pröva denna som kur. Sambon har också använt den. Jag har använt den varannan gång jag tvättat håret istället för schampoo. Stundvis har jag haft nästan som mjäll.

För mig har det blivit mycket bättre, mitt hårbotten känns inte lika torrt och flakigt. Det har även blivit bättre för sambon :) Denna produkt är snart slut, kommer troligen att köpa den igen om jag får samma problem. Jag har även flera produkter från Wella som jag gillat som ni kommer också att få läsa fram över. 

Håret känns rent och bra, lugnande för hårbotten och fungerar för mig. Tror priset ligger runt 20€, kan variera, jag köpte min på Artistica. Finns hos utvalda salonger och webshoppar.

+ fungerade för oss
+ tub förpackning
+ håret känns fräscht

Denna produkt får 5 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar