tisdag 25 augusti 2015

Sun Lips SPF30



Efter att ha varit på ärenden till posten, hämtat ut två klockor som fått batteriet bytt så tog jag min en choklad softis på torget och njöt av solen. Väldigt skönt, jag är noga med att smörja in mig med solskyddsfaktor så hade gjort det innan. Denna läppomada som jag vann i ett lotteri från Forever Living passar perfekt såna här dagar. Älskar känslan man får på läpparna av den här :)

På naglarna har jag lack från Chanel och Michael Kors. Piffar ju upp vilken dag som helst med färgglada naglar. Idag är jag tacksam över att jag är frisk och kan vara ute i solen. Så glad över att få ha prata med min vän Cami idag i grannlandet. Life's good!

4 kommentarer:

  1. Viktigt att skydda läpparna mot UV-strålning med! Inte för att jag nånsin lyckats bränna läpparna, men har hört om de som gjort det och det verkar ju vara kanske det obehagligaste stället att bränna sig på - typ hur äter och pratar man normalt med brända läppar..? :S Dessutom kan solen provocera fram läppherpes vilket jag kan få ibland och det är enormt störande och dessutom smärtsamt, så brukar ha solskyddsfaktor på läpparna då jag solar mig och hoppas på att det även skyddar mot eventuella herpesutbrott.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja absolut är det viktigt. Jag har aldrig bränt mig där, uff vad hemskt det måste vara :(

      Radera
  2. Den där läppomadan är bra! Och jättefina naglar har du! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gillar den :) Tack du, blir alltid så glad av dina kommentarer ^^

      Radera