fredag 4 september 2015

Den tog slut! - Augusti



Avon Garden of Eden shower gel 720 ml - Har använts som både shower gel och handtvål. Jag gillar doften och behändigt med pumpflaska :) Kommer att köpa igen.

Dermoshop Dermonature rengöring - Denna är i skumform och jag har använt den på morgonen. Helt okej, att ta bort smink med är den inte bra till. Stort plus till ekologiska ingredienser och doften. Kommer kanske köpa igen, om den är på erbjudande. Min hy vill ha en mera verksam produkt.

Avon Anew Clinical overnight hydration mask -  Detta är en produkt jag föll för direk. När min hud behöver extra fukt använder jag denna istället för nattkräm. Den ger direkt en svalkande känsla som jag älskar och huden blir mjuk och len. Har redan öppnat en ny. Kommer att köpa igen :) 

Avon Mega Effects eyeliner - Denna är som en tusch, den var faktiskt lätt att applicera med. Ger fin svärta. Kommer troligen att köpa den igen, men en ny eyeliner är på kommande med extra tunn pensel så blir att pröva den först.

Love parfymprov - Denna har jag fått i nån butik, jag tycker om vissa söta parfymer men denna var på tok för söt. Kommer inte att köpa denna.

Har ni haft nåt av produkterna ovan? Vad tyckte ni om dem? :) 

1 kommentar:

  1. Avon Anew Clinical overnight hydration mask har jag själv tänkt köpa nu i K13, tyckte den var lite billigare nu och fleeera har rekommenderat den :) Jag behöver extra återfuktning nu igen då jag har flunssa... Vad tycker du om dom där duschgelsflaskorna på 720ml? :)

    SvaraRadera