måndag 7 september 2015

H&M The Beauty Department lösögonfransar


En dag när jag var på väg på ärenden så gick jag förbi HM i Vasa centrum. Nu har de äntligen fått in de nya skönhetsprodukterna! Jag kollade inte så noga, eftersom jag just nu inte behöver något specifikt och för att bespara plånboken lite innan jag åker till Helsingfors ;) 

En sak fick följa med mig, dessa lösögonfransar. Jag föll för dem direkt, dessa kommer jag att ta med mig när det är Avon gala dags. Kommer att ha flera par att välja mellan, så får se sen vad som passar bäst med min utstyrsel ;) Dessa kostade 5€. Har sett fina swatches på skuggorna och nagellacken men jag höll mig borta denna gång. Flera av förpackningarna ser riktigt fina ut ^^

En del finns också på webshoppen, vet inte om allt finns, dessa fanns i alla fall inte på hemsidan. Det känns också alltid lika extra lyxigt att få något i en papperspåse. En väldigt stilren dessutom. Förutom dessa håller jag på och prövar make up svampen också, fuktad var den ingen hit men ska pröva med en annan foundation och med torr svamp.

Någon annan som spanat in kollektion? Eller prövat nåt därifrån? :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar