tisdag 8 september 2015

Minirecension: Schwarzkopf Essensity Color & Repair shampoo och balsam



När Avon galan är på kommande så är det ju behändigt med reseförpackningar. Jag skulle dock inte våga ta med en förpackning med något jag inte prövat tidigare, speciellt när det gäller ett sånt här tillfälle och mitt hår ska även fixas på plats. Så igår beslöt jag mig för att testa dessa som jag har fått i en livbox för länge sen.

För det första - hemsk doft. Unken karaparfym. Sambon undrde vad som stank. Mitt hår blev torrt och hemskt efter dessa, fick lägga massor med vårdande BB kräm i håret. Blä. Det blev risigt och konstigt också, som om jag skulle ha glömt att applicera balsam nästan. Denna serie passade tydligen inte alls mitt hår, och det kliade även på vissa ställen i hårbotten och det har jag inte upplevt av nåt på länge. Synd, men tur att jag prövade den innan och inte bara slängde med den i väskan. Allt passar inte till alla och det är ju verkligen så individuellt :) Gillar andra produkter från Schwarzkopf.

Så denna kommer inte alls med på resan. Om någon i Vasa som läser detta och har använt denna eller vill pröva så kan ni få den av mig. Endast en gång testad :) 

Någon som har erfarenheter av denna? ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar