onsdag 2 september 2015

My Beauty Collection: Hair - Loreal Professional Absolut Repair scahmpoo


Det finns vissa produkter som jag går tillbaka till, som har passat så bra om man hittar ett bra erbjudande. Denna är en av dem. När mitt hår är extra slitet har jag använt denna serie. Sist jag hade den för några år sen köpte jag det billigt på en svensk nätshop med shampoo och hårinpackning.

Det var faktiskt för ett bra tag sen i Umeå jag såg denna för 50 kr. Alltså va? Det var hos en salong, vad jag har sett nu så har väl denna serie förnyats, förbättras och fått en annan förpackning. Jag köpte med mit ett shampoo och ett balsam för 100 kr. Verkligen fynd!

När mitt hår är extra torrt och slitet är det just denna som är räddningen. Håret blir mjukt och härligt igen, ger fin glans. Det känns reparerande. Normalpris är dessa runt 20€ styck, så dessa skulle jag nog bara köpa igen om de är nedsatta. Jag behöver mera för färgat hår för tillfället.

+ Ger glans
+ doften
+ håret känns som "nytt"
+ håret ser inte lika torrt och slitet ut

- priset

Denna produkt får 4 av 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar