onsdag 2 september 2015

Welcome September, this week so far



Idag kom Kicks tidningen i postluckan, det blev en sen frukost med läsning idag. Så skönt, att i lugn och ro och läsa och dricka kaffe. Tacksam över denna morgon, att få vara frisk och vara här idag. Jag har börjat varje morgon räkna upp för mig själv vad jag är tacksam över.



Bästa morgonmyset som finns är med en spinnande Snowball. Hon är så mamis :P Fast mina påslakan från H&M Home är välanvända har de ändå hållit sig snygga. Bra kvalité, samma sak med handdukarna jag har därifrån. Rekommenderas!


Igår kom den efterlängtade inbjudan till Avon galan! Kommer att bli en underbar dag i gott sällskap. Jag är så stolt över att jag upnått mitt mål som Teamledare att komma med på denna gala. Kommer att spendera hela helgen i storstaden. Det är mindre än tre veckor dit. Längtar! Det är gala med tema, så det är extra roligt :) Jag har nästan allt färdigt så det känns skönt.



Måndagen började med att min vän Madde kom över med frukost. Bästa sättet att starta en måndag eller hur? :) Jag har nyss städat upp i köket och tror att det får bli en promenad, kanske till loppis eller nåt. På lördag är det Avon skolning för Teamledare (och de som vill veta mer om det) i Karleby, så det ska bli riktigt roligt.

Hur har er vecka varit? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar