måndag 12 oktober 2015

My Beauty Collection: Body - Avon Naturals Indulging body scrub


Denna body scrub köpte jag efter att en vän tipsat om den och beställt flera av den. Jag har oftast använt mig av Senses serien men var bara tvungen att pröva den nu. Den är i behändig tub på 200 ml, normalpriset är 6€ men Avon har oftast erbjudande på den, nu är den i katalog 14 endast 3,45€.

Alltså doften! Helt underbar - jag vill äta upp den. Efter att ha fått flera beställningar på den var jag själv tvungen att pröva den. Gillar den och huden blir mjuk och len efteråt. Personligen önskar jag att den hade lite mera riviga korn, men oftast brukar jag varva mellan två olika scrubs. Man skulle helst äta upp den ;) Alla ni som älskar chokladdoft i hudvårdsprodukter så här har ni nåt!

+ doftar gott mums mums :D
+ priset
+ förpackningen i tub

- kornen kunde vara större

Denna produkt får 5 av 5, den är väldigt prisvärd och en av de som doftar godast av alla scrubs jag testat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar