torsdag 15 oktober 2015

My Beauty Collection: Body - Garnier Body Intensive 7 days body lotion


Denna har jag också fått i present eller julklapp. Har använt den 10 gånger hittills. Jag använder denna när jag har bråttomt - den är mera en gel/lotion formula så den går väldigt snabbt in i huden, vilket är toppen! Vet inte vad den kostar i butik, men inte så mycket skulle man tro när det är Garnier.

Den doftar av persika, vilket är en doft jag gillar. Huden blir mjuk och len. Om jag inte hinner/orkar med body lotion efter duschen så använder jag i denna ordning: en in shower body lotion, Avon body oil spray och sen denna. Så den har faktiskt räddat mig dessa gånger jag vill ha mera fukt men det ska gå snabbt in i huden. Jag upplever också att huden känns mjuk och återfuktande länge.

+konsistensen
+ går snabbt in i huden
+ toppen doft om man gillar persika

- om man inte gillar doften
- förpackningen kunde varit i tub

Denna produkt får 4 av 5.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar