onsdag 28 oktober 2015

Nina dagen


I måndags hade jag namnsdag. Av bästa mamma fick jag pengar, så på samma gång som jag var på ärenden så svängde jag in via GW Gallerian. Inte så ofta man är där annars. Gick förbi Iittala outlet när de hade erbjudanden och blev så glad när jag hittade min favoritserie från Rörstrand!

Jag har fått en mugg med annat motiv i gåva och detta är en utgående kollektion, bilderna är av konstnären Lovisa Burfitt som är min favorit konstnär. Muggen var runt 10€ och servetterna kunde jag inte låta bli när de var nåt på 2€. Jag tycker om att unna mig saker som man kanske inte annars skulle köpa själv för egna pengar, när det är i gåva känns det bättre ;)

Det finns ännu en mugg jag inte har och skål och fat, de fanns också där. Gick via H&M och köpte 5 pack trosor för 10€. Behövdes ^^ Får väl snart börja kika på vad man behöver till klänningen på Galan 2015, blev så glad när den passade! Ett stort guld maffigt halsband vore roligt och nå snygga örhängen till. Blir att se också vad man ska ha för skor och något att ha över axlarna. Har ni bokat biljett till Galan 2015? :)

2 kommentarer:

  1. Min biljett är bokad, fick rad 5, plats 88 :) vilken plats fick du? vem vet, kanske vi hamnar nära varann ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter bra, jag har rad 6 plats 115 - så jag tror vi kanske är relativt nära, kanske jag är bakom dig :D Blir spännande att se vem man sitter bredvid :)

      Radera