tisdag 20 oktober 2015

Vi närmar oss jul


För två år sen var vi i grannlandet där det var massor med snö. Glömmer aldrig den dagen när det var -29 grader och min bil var den enda som startade. Hihi :D Golf power.Idag har det varit så grått och mörkt, jag sov så dåligt inatt så det var extra trögt att stiga upp till detta väder. Vill endast ha snö för att det ska bli ljusare och julstämningen ska komma :) 


Så här kan det se ut i juletid. Igår inhandlade jag första julklappen, så det är på gång. Är mera i planeringsstadiet med resten. Brukar oftast vara ute i väldigt god tid. På bilden nedan ser ni hur en Avon beställning kan se ut som kommer hem vid julen ;) Jag är redan i Avons julvärld, då har jag mest visningar och störst försäljning om man jämför med hela året.


Det är förstås en massa grymma erbjudanden samt jag har en del kunder som beställer 1-2 ggr per år men beställer mera i gången istället. Att packa upp beställningen och sen packa till kunden är mycket rogivande och kul. Wii :D

Har ni köpt julklappar redan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar