fredag 27 november 2015

Buzzning: Airwick doftljus


Jag fick äntligen mitt efterlängtade Buzzador paket! Det är ett tag sen jag fick buzza något, så extra roligt att det var just ljus :) Vad passar nu bättre denna årstid? Som buzzador har man möjlighet att pröva olika saker utan kostnad, ibland andra kampanjer där man kan köpa något förmånligt. Här hittar ni deras hemsida. 


Ett ljus i glasburk med lock har jag gett åt en vän i gåva så att hon får buzza. Ljuset med glaslock är nytt för mig, de andra har jag sett i butik och jag hat haft md andra dofter förut. De brukar vara så fina när det är mörkt. Den blåda har en riktigt fräsch doft och jag lade den på hyllan i toaletten tillsvidare. 


Jag kommer att inviga någon av dessa ikväll, lagom till fredagsmyset. Förtom det blir det att packa det sista ikväll, imorgon åker jag till Nykarleby på Julmarknaden och är där med Avon. Passar bra med en lugn fredag. Har ni också testat dessa ljus? :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar