söndag 22 november 2015

G A L A N - 2 0 1 5 - My look


Så här såg jag ut igår på Galan som ordnades vid Stadshuset i Vasa med efterfest på Plan B. Efter kl.14 började på med min makeup, där jag använt olika ögonskuggspaletter men använt mest från Avon True Color - satin for blues. Jag har blågröna ögon så detta lyfter verkligen fram ögonen. På läpparna har jag läppstift från Mac. Nu har jag en ritkigt mörkbrun nyans i roten och i ombrens längder är det riktigt rödrosa, jag är så nöjd! Det är duktiga Jessika som färgade mig i fredags + bryn och fransar.


Mitt hår hade min duktiga vän och frissa gjort, jag ville ha en halvuppsättning för att få fram färgerna. Lade ner lite extra på just det och ha en halvuppsättning, eftersom jag fick veta att det skulle delas ut extra pris för kvällens finaste hår, smink och outfit. Jag vann dock inte kvällens finaste frisyr. Grattis till alla vinnare i alla kategorier :)

Hur som helst var det en toppenkväll och jag kände mig så fin i håret! Tack alla ni som berömde min make up och frisyr, sånt blir man glad av. Och tack C som gjorde den. Den höll hela kvällen och är i skick ännu idag.


Klänningen är från Nelly, väskan är Avon Signature Collection och smyckena från Glitter. Lös ögonfransarna från Ardell som var som en halv lösögonfrans (lät krångligt det där, men ni kanske förstår vad jag menar :P) var riktit lätta att applicera och höll bra med limmet som följde med. Kommer definitivt att använda dessa igen.


Lite bathroom selfies på det :) I ett annat inlägg får ni se mera bilder, Tack ännu en gång Maria och Ida och alla arrangörer, sponsorer och bloggare för en underbar kväll! Det var roligt, spännande och härligt att se hur bra ni hade lyckats och satsat. Trevligt med goodie bag också och alla härliga människor man pratade med under kvällen. Fick ny energi till bloggandet. Vi ses väl nästa år igen?



4 kommentarer:

  1. Jag tyckte du hade finaste frisyren av alla, var helt säker på att du skulle vinna den kategorin!

    SvaraRadera
  2. Du hade jättefin frisyr verkligen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Julia - ditt smink var spot on, önskade jag kom fram och sade det :)

      Radera