söndag 29 november 2015

Lillajul


Min lillajul började med att köra iväg till Nykarleby för att vara där med min kollega och sälja Avon produkter på den traditionella julmarknaden. Fick direkt julstämning och träffade många bekanta, bla.a bloggaren Maria som tog en riktigt fin bild på oss och Mimmi som faktiskt sen ännu vann i vårt lotteri! :) Är mycket nöjd med dagen och det var ett tag sen jag träffade min kollega så vi hade väldigt roligt.


Träffade mamma också och fick en lillajul klapp, den stora tomten och kinder godis. Tack! På bilden nedan fick jag en söt kaffemugg och ett fint kort av min kollega, blev så glad. Köpte förstås pepparkakor med dalahästar på, ett sött djur att hänga upp och en kattbörs. Julstämningen har kommit på riktigt nu hemma.


Sen blev det att äta lite grann och sen iväg till sambons pappa och fira födelsedag. Var sedan riktigt trött efter den händelserika dagen. Idag har jag tagit fram lilla julgranen, pyntat lite, handlat lite klappar och gått på loppis. En perfekt söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar