onsdag 4 november 2015

Ögonfrans permanent


Igår så såg jag på facebook att Studio Parcos behövde fransmodell, så jag passade på att gå dit när jag hade möjlighet. Läraren agjorde mina fransar och kosmetologstuderande kollade på :P Jag har inte gjort detta förut.

Jag är verkligen nöjd! Det öppnar blicken och nu slipper jag använda fransböjare nu. Har rätt så långa fransar naturligt men detta blev ännu mera wow. Nu vill jag ju färga dem också :P Får se om jag ska göra det också. Håller 4-10 veckor beroende på. Jag frågade direkt om man behövde använda eye make up remover utan olja men det var ingen skillnad. Superb!

Igår var en bra dag först, sen blev det jobbigt. Inombords mår jag inte alltid så bra, nu har jag sovit dåligt och kännt grym press på mig själv. Vet ni, hur det känns att gå på 15 intervjuver och komma bland de 6/3/2 bästa och sen inte komma längre? Jag vet och det är inte alltid så lätt att se det positiva i allt. Vissa dagar räcker det med något hånande eller en pik någonstans ifrån och man känner sig värdelös och vill inte träffa någon överhuvudtaget. Jag brukar undvika att skriva om sådant här i bloggen, men idag ville jag skriva. Lite bara. Jag ångrar nästan att jag skrivit detta, men det får vara.

Men det är jag inte. Jag är stark, jag är unik. Jag har fina människor omkring mig och jag har lyckats mer än vad jag trodde med Avon. Självpepp behövs!

2 kommentarer:

  1. Alla har vi såna dagar,och känslor. Du e bra! <3

    SvaraRadera
  2. Tack vännen <3 Så är det.

    SvaraRadera