tisdag 29 december 2015

Avon produkter


Vid julen är det alltid roligt att bläddra i Avon katalogerna och planera klapparna, det finns verkligen något för alla. I år var inget undantag. Jag tänkte visa er lite produkter som jag beställde innan julen åt mig själv och andra och fotograferade men glömde helt bort dem. Bättre sent än aldrig eller hur? :) Ovan ser ni två nya paletter i limited edition - nude shimmer och smokey shimmer. Även ifjol kom två liknande paletter och jag älskar dem. Fint med lite Asus bakgrund, det har kommit nya datordelar till hemmet :)


Nagellacket har jag spanat på en tid sedan jag såg på nätet den häftiga färgen mauvelous. Nästa gång jag lackar naglarna ska jag pröva den. Nedan på bilden ser ni ett kort med allt möjligt - såg, linjal, korköppnare m.m. Denna fick min bror i julklapp och är lika stort som ett bankkort.


Fergies nya parfym kom också här i december, Outspoken Party! och finns endast hos Avon. Föll direkt för doften och bar den även på julafton. Så vacker flaska också. Doftnoterna är rosa pion, hallon och creme bruleé. Mums :D


Denna söta fågel i porslin för smyckena köpte jag också till mig själv. Just nu är den på vårt matsalsbord som dekoration. Så söt. Roligt med dessa lite annorlunda saker som kommer runt julen hos Avon har också jättefin låda med juligt tema.


Hello Kitty doftset köpte jag att ha i lager hemma och på bilden ser ni också en take away mugg i porslin med lock som ett däck. Det syns ej på bilden men det som är runt där man håller i ser ut som hjulspår. Perfekt julklapp till en bilmekaniker och fantast blev det :D Lådan bakom den så är den som hörde till fågeln.


Är det någon produkt ni blev extra intresserad av? :)

4 kommentarer:

  1. Shiit jag skulle kunna köpa outspoken party enbart för den fina flaskans skull!

    SvaraRadera
  2. Den där fågeln var ju hur fin som helst! :)

    SvaraRadera