onsdag 6 januari 2016

Den tog slut! - December



Avon Nutra effects radiance dag- och nattkräm - Detta är dryga produkter, prisvärda, utan parabener och passar även känslig hy. Jag har använt radiance som är just om man har pigmentförändringar osv. Jag har mycket rött i hyn och denna har passat mig riktigt bra. Går snabbt in i huden och innehåller extrakt av chiafrön, som jämnar ut fuktbalansen. Kommer garanterat att köpa igen :) Det finns för olika hudtyper i samma serie, den blåa som är fuktgivande har många som varit känslig och haft torr hy gillat. Ska skriva en kunds helt otroliga erfarenhet av denna snart ^^

Avon ColorTrend Final Touch puder transculent - Jag har själv inte använt så mycket av ColorTrend produkterna, men när jag såg hur ljus detta puder var så bestämde jag mig för att testa dig. Åh så bra det är! Håller huden matt, har använts flitigt. Har inte kunnat använda något annat puder från Avon när jag har så ljus hy (läs:vit :P), endast Luxe när jag fått lite färg. Kommer definitivt att köpa igen, har en i lager färdigt. Normalpris är 9,50€ men är nästan alltid på erbjudande. Ny favorit!

Garnier Micellar cleansing water - Denna produkt är helt okej att ta bort lätt makeup med, men har man mera makeup behövs en annan produkt. Sen upplevde jag att min hy reagerade lite med den ibland. Inte så dryg. Gillade den först men inte sen. Kommer inte att köpa den igen.

Avon Senses handtvålar Winter Dreamland & Reflection - Winter dreamland var en limited edition röd tvål som jag hade fram vid julen, julig doft. Relfection är också krämig och härlig som jag har haft flera gånger förut. Kommer att köpa igen, winter dreamland om den finns att få tag på.

Avon Anew Clinical Pro ögonkräm - Denna har jag faktiskt sett resultat av! Behändig förpackning, huden runt ögat ser bättre ut än innan. Ska testa en annan Anew nu, kan tänka mig att köpa den igen om jag inte hittar någon som passar mig bättre.

Yonka dagkräm - Jag var till en salong på en hudvårdsanalys och fick lite tester av Yonkas produkter. Tyvärr var jag besviken på analysen, hon kollade knappt på huden utan jag skulle själv säga hur jag upplevde den och bestämma efter det. Ena krämen fick jag massa finnar av direkt så kunde inte använda den, denna dagkräm som passar hy med orenheter är den som passat. Misstänker jag är känslig för vissa örter i hudvård, dessa innehåller esteriska oljor. Kommer inte att köpa produkterna.

Har ni prövat nåt av produkterna? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar