fredag 29 januari 2016

Little Dots


För en tid sedan hittade jag detta parfymset från Avon som är limited edition. När Avon hade 125 års jubileum såldes detta set med parfymer med basnoterna från de första Avon parfymerna som lanserades 1886. Jag hade troligen missat dessa när jag under ett år inte var så aktiv, men nu fick jag tag i den via en annan konsulent. Önskar att jag någon gång ska hitta vintage Avon produkter eller kataloger etc, vore riktigt häftigt :) 


Snart är det Februari och för min del betyder det början på något nytt, nya projekt, utmaningar och positiva saker. Jag kommer att börja anteckna varje kväll 3 positiva saker med dagen samt andra saker under dagen. En anteckningsbok, helt enkelt. Den fina Marilyn kommer att användas till det. Den med kattmotiv blir i jobbsyfte. Båda är från Suomalainen Kirjakauppa. Men först - helg och Back To Work kväll i Avons tecken vid en stuga som är för Teamledare i vårt område. Detta känns som om detta kommer att bli ett underbart år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar