söndag 24 januari 2016

Sunday



Varit riktigt slut idag av förkylningen så det blev sängmys på förmiddagen med Snowball, tidningen Daisy Beauty jag fick i julklapp och boken Lejontämjaren av Camilla Läckberg. Boken är riktigt bra och spännade. Skönt att varva med någon tidning mellan varven. Är inte Snowball söt? Ser ut som hare ben :D 

Ni kanske har märkt att bloggen inte har uppdaterats så flitigt heller. Jag har inte bloggen som ett "måste", men jag bloggar inte heller om jag är deppad eller har bloggtorka. Den senaste veckan har varit tuff och då har alla känslor kommit fram som funnits där - speciellt fjolårets berg-och dalbana och då stänger jag liksom av och vill helst inte träffa någon heller. Men nu känns det redan bättre och jag tänker fortsätta med det positiva livet, på ett eller annat sätt trots negativa saker som kommer emot en.

3 bra saker idag:
- Efter att ha vilat blev jag pigg och gjorde morotspurésoppa med massa härliga ingredienser. Gott!
- Snowball har varit extra pjaso och söt.
- Att det inte är så kallt ute.

Ha en bra kväll :)


2 kommentarer:

  1. Åh, Nina, din bloggtorka är ännu inget mot vad min bloggtorka är! ;) Jag har varken haft tid eller LUST att blogga de senaste veckorna.. i början störde det mig men numera tänker jag att "det är som det är". Jag är i alla fall glad att det känns bättre för dig nu! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är helt enkelt så ibland, bloggtorkan kan komma. Man får helt enkelt blogga när det känns bra :) Tack det känns bra ^^

      Radera