torsdag 11 februari 2016

Årets första visning + matte lipstick


Igår höll jag årets första Avon visning. Det blev i Nykarleby denna gång och det gick riktigt bra. Många smink entusiaster på visningen, då blir man ännu mera taggad :D I denna kampanj som gick så var det de nya matta läppstiften som var helt klart populäraste bland mina kunder. Jag älskar hur de känns på läpparna!





Direkt jag kom hem så lade jag in beställningen och väntade tills klockan skulle bli midnatt. Kampanj 3 har börjat idag och även en minikatalog som gäller kampanj 3-4 är nu i kraft. Eftersom minikatalogens produkter är begränsad mängd och så länge lagret räcker så beställde jag direkt inatt det jag ville ha därifrån. Så mycket fint!


Ovan ser ni gårdagens make up. På läpparna har jag Avon True Color perfectly matte läppstift i färgen posh petal + Avon Glazewear läppglans i färgen iced pink. Just sån här färg älskar jag på läpparna. Nu ska jag äta lunch, sen iväg och hämta ett paket som kom igår och forstätta städa hemma. Ha en trevlig torsdag!

1 kommentar:

  1. Jag prövade ett av mina matta avon läppstift häromveckan och alltså. Då jag gick och lade mej hadd jag redan glömt att jag hade testat det och glömt att tvättat bort det och då jag vaknade på morgonen låg det fortfarande på plats och det hade inte ens kletat ut sig på dynan!! :D

    SvaraRadera