tisdag 2 februari 2016

In the store: Malin's Foodie Living



Detta är inte ett sponsrat inlägg.

På Vasaesplanaden hittar ni Malins hemtrevliga butik. Härliga produkter, fina förpackningar och bra presenttips hittar ni här. Perfekta presenter till de som har allt. På bilden ovan så har jag köpt hem av Chateau Rouge rooibos te i svart fin burk. Ska bli roligt att testa på något nytt :) 


Ibland äter jag yogurth på morgonen så ska testa raw bovetecrunch med cacao och coconut. Längtar redan till morgonmålet :P Fin design på Renée Voltaires produkter.


Här finns bak- och matlagningstillbehör, textiler, städtillbehör, inredningsprodukter med mera. FIKA produkterna från I love design tycker jag att är så fina. 


Roligt när det kommer in nya produkter! Man blir ju som sagt sugen på att pröva något nytt. Malins butik hittar ni på Vasaesplanaden 6. En inspirerande kvinna och jag är väldigt glad över att butiken finns nu i Vasa.

2016 kommer att bli ett fantastiskt år. Det är början av februari och jag har jobbat två dagar. På ett ställe där det känns bättre än bra. Där det var meningen att detta år skulle börja. Med det jag trivs bäst med - kundbetjäning och försäljning. Vet ni var mitt nya inspirerande jobb är? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar