lördag 20 februari 2016

Life update


Det har varit lite tyst på bloggen, så här kommer lite update om vad jag sysslat med. Började med ny hudvårdsrutin i måndags, har ännu inte hunnit pröva rengöringen + ansiktsvattnet ännu, snart är de andra som jag har haft slut :) Dagkrämen och serumet passar mig riktigt bra och ögonkrämen är en favorit sen tidigare. Mera om dessa kommer senare i framtiden.


Föräldrarna har varit utomlands, förutom att de hade fin solbränna fick vi så fina gåvor. Bland annat denna som nu pryder vardagsrummet. It's art :D Jag fick också en jättefin Snö of Sweden ring. Tack! 


Jag har jobbat, för en vecka sedan slog jag försäljningsrekord i butiken, wohoo! Malin skrev ett inlägg som gjorde mig så glad. Tänk att få jobba med det man älskar och trivs bäst med, kicken efteråt är amazing. Tack Malin för att jag får jobba med dig :) På bilden ovan ser ni en god choklad som jag prövade igår, den var så god och lyxig. Jag älskar pappret och kommer att spara det.


Det har också blivit serietittande, kattmys, Avon möten och igår fick jag träffa Mima som jag pratat med online tack vare bloggen. Så roligt att få nya bekantskapet via bloggen och Avon! Blev så glad när hon kom in till butiken igår och både grattade mig till förra veckans försäljning och berömde min blogg. Så rolgt att se dig :) 

Har passat på och städa upp hemma och ska nu iväg och handla lite. Det blir kyckling och ris idag. Mums! Sen har jag också fotograferat mina nagellack till My Beauty Collection - så håll utkik, snart dyker det upp på bloggen. Trevlig helg alla läsare, vad har ni gjort den senaste veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar