måndag 22 februari 2016

Shopping: Avon Spring




När denna Avon kampanj började lade jag in en beställning direkt från vårkatalogen. Ibland har Avon minikataloger som gäller förutom den vanliga och erbjudandeblad. Denna gång så gäller den i två kampanjer. Eftersom de är begränsad mängd så länge lagret räcker och det fanns en del jag ville ha så beställde jag direkt.

Det blev två förvaringslådor men fint mönster, gillar sicksack stilen. Rumsdoften kommer jag att lägga i badrummet och lådan med olika fack som man kan använda till t.ex. strumpor eller underkläder så kommer jag att ha Avon prover i, behändigt på evenemang och liknande. Skulle jag ha lådor där jag kan ha smycken så skulle jag lägga de dit.


Den upphängbara förvaringen tyckte jag var fiffig, får se vart jag ska lägga den. Känns alltid som om man har för lite förvaringslösningar. Visst är det fint mönster? :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar