fredag 4 mars 2016

Den tog slut! - Februari


Kicks Sensitive makeup remover wipes - Har man mycket makeup är dessa inte alls bra. Kommer inte att köpa igen, gillar Kicks vanliga dock. Ett plus för förpackningen med lock.

Avon Senses harmony handtvål - Jag älskar liljekonvalj och blev så glad när jag såg denna nyhet i katalogen. Kommer att köpa den igen i handtvål eller duschgel.

Wella SP repair mask - Fått den i gåva och nu är den slut, har börjat använda av Sebastian nu istället. Gillade denna och kommer troligen att köpa igen, helst på erbjudande :P Skrivit om den här.

Avon Vanilla and Orchid - Denna är egentligen till badkar men går att använda som handtvål och duschgel om man inte är riktigt känslig. Älskar doften och har redan köpt en igen. Avons stora 720 ml duschgels förpackningar så har en pump som passar perfekt till denna.

Loreal So Coutoure - Min favorit mascara som jag oftast har i lager av. Kommer att köpa den igen.

Avon Nutra effects micellar vatten - En favorit som jag kommer att köpa igen. Tar bra bort make up och känns behaglig på huden, utan att bli för sträv.

Har ni testat nån av produkterna ovan? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar