söndag 6 mars 2016

Hänt i veckan



Så var det redan söndag. Alltså vart försvinner veckorna? Har inte direkt prioriterat bloggen nu, man vill ju helst ha ordentliga bilder också. Tänkte berätta lite vad som skett den senaste veckan.

Jag har skaffat Snapchat! Jag heter ninozia där. Försöker ännu komma underfund med hur det fungerar, har hela veckan haft så roligt åt faceswaps. Har inte fått det att fungera med Snowball ännu. Hur som helst, kan bara konstatera att sambon skulle vara en het rockare med långt hår :D 

Jag har börjat hyra gymkort. Wohoo! Har varit två gånger, ena gånget på gymmet istan och andra gången på Sh'bam timme i Brändö. Åh vad jag älskar sådant. Och infrabastu. Bara jag får inpassat någon dag så ska jag gå på zumba timme. Let's get kondition!

Haft Avon party. Efter att ha haft tiotals visningar så har jag kommit fram till att detta är något av det roligaste jag vet. Jag får en sån kick av det. Jag älskar det och det är verkligen min grej. Do more of what makes you happy.

Jobbat på Malin's Foodieliving. Tänk att få ha en sån fin arbetsplats där jag får träffa människor och jobba med kundbetjäning :) Att få jobba med Malin. Så roligt! Tänk om jag för ett år sen visste att det skulle ta 18 intervjuver och sedan skulle allt vara så självklart.

Gjort grönkålschips. Det blev gott med snäppet för salt när jag tog på högt. Ätit väldigt bra denna vecka, känns bra att börja få bättre rutiner. Sakta men säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar